️به گزارش انرژی نیوز از چالوس ، مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: یکپارچه سازی دستگاه ها در ارائه خدمات غیرحضوری راهی بسیار موثر در خدمت رسانی امن و سریع به شمار می رود. سامانه میز خدمت الکترونیک در شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران مطابق طرح استاندارد ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور پیاده سازی شده و از طریق آدرس https://egov.bargh-gmaz.ir در دسترس عموم قرار دارد.

وی افزود: مهمترین این خدمات شامل: ارائه خدمات صورتحساب قبض به مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق، ارائه خدمات مربوط به انشعاب مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق، رسیدگی به درخواست انشعاب و تغییر آمپراژ مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق، ارائه خدمات عمومی شرکت های توزیع برق، ارائه خدمات رفع خاموشی و مشکلات فنی برق و رسیدگی و پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مراجعین حوزه توزیع نیروی برق می باشد.

️مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران اهداف این طرح حذف مراجعه حضوری، حذف کاغذ، افزایش کارائی و بهره وری و افزایش رضایت مشترکین حوزه برق برشمرد.

فرح زاد گفت: در این شرکت همواره تلاش می کنیم تمامی فعالیت ها در قالب فرآیندهای سیستمی و الکترونیکی صورت گیرد. در حال حاضر ارائه خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران از طریق درگاه های: سامانه برق من، اپلیکیشن برق من و سامانه میزخدمت الکترونیک این شرکت قابل انجام است.