به گزارش انرژی نیوزمهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با اعلام این مطلب گفت: با وجود رشد ۱۷ درصدي فروش ريالي انرژي در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ و همچنين محدوديت هاي ناشي از ويروس كرونا در جامعه و شركت، با برنامه ريزي هاي انجام شده اعم از پايش مستمر ميزان انحراف از هدف تعریفی توانیر،برگزاري ۱۶۰۰نفرساعت جلسه با امورها و بخش هاي تابعه ،برگزاري مانورهاي وصول مطالبات و با تلاش همه همكاران اموري و ستادي ، رشد ۹/۴درصد وصول جاري نسبت به سال ۹۸ محقق شد .
وی افزود : از دیگر اقدامات انجام گرفته را می توان به تعیین هدف بلند مدت(سالانه) و کوتاه مدت(ماهانه) برای امورها و پایش عملکرد ماهیانه به صورت مستمر و در نیمه دوم سال به صورت هفتگی ، برنامه ریزی برای وصول از مشترکین بدحساب، ارسال پیامک های اخطار قطع برای مشترکین سه دوره متوالی بسته و یا عدم پرداخت،نصب برچسب مشخصات کنتور برای دستیابی سریع تر به مشخصات صورتحساب، استفاده از ظرفیت دستگاه های نظارتی و حاکمیتی مانند استانداری جهت وصول از سازمان های بدهکار، اشاره کرد.